Saturday 25 February 2017

Fobia vs Anti

Assalamualaikum peeps🙋

Miss me? 😙

Yes? Auch sweet💚

No? I dont care. Hahahaha😜

Harini aku nak bebel pasal fobia aku kat lelaki...

Aku ulang FOBIA LELAKI

Ya. satu fobia yang pelik sebab keliling aku ramai lelaki & aku ada seorang buah hati yang aku sayang gila bab***👫

Semua mula bila aku nyaris jadi mangsa anak pengasuh aku.. Masa tu aku kecik lagi.. Mangkuk tu dah umur dalam 20tahun kot masa tu.. Tapi alhamdulillah aku dapat lari😿...

Dan jugak lelaki sekeliling aku yang perangainya buat aku fobia😥.. Ada yang sepatutnya jadi pelindung tapi membunuh dalam senyap🚬.. Dan beberapa isu lagi..semua buat aku fobia.. Lagi bila air mata orang keliling aku tak berhenti..

Fobia ni ubah aku jadi seorang yang kasar.. Hahaha taklah kasar mana padahal.. Tapi kasar lah jugak💁.. Ada berapa tahun aku tak boleh dekat dengan lelaki🙅,kalau tak nanti kaki tangan aku naik.. Siapa yg kenal aku masa sekolah rendah dulu mesti ingat aku keje dok pukul orang.. Hahahaha😅.. Ketua Pengawas Gangster,, tu nickname aku😎..

Masuk sekolah menengah aku mula slow down.. Aku belajar yang tak semua lelaki sama👨.. Masih ada yang baik.. Dan kat mana2 pon ada lelaki yang luka sebab perempuan & perempuan yg luka sebab lelaki👭👬👫.. Dan aku tak boleh nak samakan semua orang semata sebab masa silam aku n semata sebab apa yang sedang aku lalui.. Dan seburuk apapun seseorang itu, tetap dia ada kebaikannya jugak.. Macam aku sendiri yang taklah 100% baik.. Khilaf aku sendiri banyak tak terkira.. Cuma tu lah.. Allah sorok alhamdulillah😊..

Dapat tak apa yang aku cuba sampaikan? Hahahaha.. Kalau tak dapat stay tuned utk episode seterusnya.. Sebab aku dah mengantuk gila ni😪..

Nite peeps
Assalamualaikum😉
~anahanan~

No comments:

Post a Comment