Sunday 17 September 2017

New Life, New Adventure...

Assalamualaikum, Hai 

Dah lama tak membebel kat sini.. Dah bersawang dah tempat ni..
Masuk harini dah dua minggu aku bergelar seorang pelajar universiti.. Universiti mana? Cubalah teka.. hahaha..Uni aku ni penuh kontroversi.. Sebelum aku masuk pun dah meletup letup kontroversinya.. Bila dah masuk pon ada kontroversi.. Pening jugak kepala aku nak melayan.. Kadang2 rasa nak mengalah..Tapi aku sedar yang perjalanan aku masih jauh..

Dalam 2 minggu aku kat sini macam2 dah jadi kat aku.. Aku rasa kalau hati aku tak kental memang awal2 aku dah cabut dari sini.. Yelah cuba bayangkan kalau kau ada kat tempat aku, baru hari ketiga kau dah di diagnosis dengan penyakit kronik yang kau tak pernah tahu kau ada? Masa awal2 tahu tu memang hari2 aku menangis sebab takut,sedih,marahh dll... serious aku tak tipu.. Aku rasa dunia aku gelap sekejap. Tapi aku bersyukur dalam gelap yg melanda masih ada tangan yg sudi memimpin tolong aku bangun dan perlahan lahan keluar dari gelap ni

Honestly banyak aku nak bebel.. tapi lain kalilah... mood aku dah terbang..hahaha.. semua disebabkan '' gadis bawang''.. siapa dia gadis bawang? stay tuned guyss... byee

No comments:

Post a Comment